پیروزی در کارزار بازاریابی با «هنر جنگ»
کتاب: هنر جنگ
نویسندگان: سان تزو
مترجم: محمود حمیدخانی
ناشر: سیته
تعداد صفحه: ۱۲۸ صفحه
قطع: جیبی
بها: ۵هزار و ۵۰۰ تومان
یادگیری توانایی تطبیق دشمن جنگی با رقیب تجاری، تصرف زمینها یا کشورهای همسایه با بازارهای جدید تجاری، روز و شب زمان جنگیدن با نحوه ورود یا زمان ورود کالا به بزار رقابت و اصولی که درباره نظم و انضباط و مدیریت جنگ ارایهشده است با اصول مدیریت بازاریابی، نکاتی است که سبب نوشته شدن آثار زیادی در این زمینه شده است.
«هنر جنگ» بهعنوان مرجعی کلاسیک و ماندگار است که به مخاطبانش کمک میکند با تطبیق قوانین جنگ با بازار تجارت، خود را آماده حضور در کارزار بازاریابی کنند. مخاطبان بامطالعه این کتاب میتوانند روشهای یک تجارت صحیح و هوشمندانه را بیاموزند.
در هر فصل از کتاب استراتژی و تاکتیکهای جنگی گنجاندهشده است که باید فرمانده نیروی زمینی از آن پیروی کند تا بر دشمن پیروز شود.
میتوان گفت که این اثر نهتنها برای نظامیان، بلکه برای تمام کسانی که به هر نحوی در شغل خود با رقبا درگیر هستند، راهنمای بسیار مفید و موثری خواهد بود.
کتاب «هنر جنگ» در ۱۳ فصل با عنوانهای «تدابیر و طرحها»، «هزینههای جنگ»،«حمله با استفاده از حیلههای جنگی»، «وضعیتهای تاکتیکی»،«بهکارگیری نیروها»، «نقاط قوت و ضعف»، «قدرت مانور ارتش»، «تغییر تاکتیکها»،«تحرکات نظامی»، «طبقهبندی منطقه نبرد»، «انواع نهگانه منطقه نبرد»،«حمله با آتش» و «استفاده از جاسوسان» تدوینشده است.